شوریده

هرچی که بشه

شوریده

هرچی که بشه

این یکی تیتر نداره !!

سلام

 

امروزم امتحان داشتم.. چرا تموم نمی شن و نمی دونم!؟ این یکی هم مثل بقیه 90% به کرم استاد و دعای خیر مامان بابام و مهربونی خدا بستگی داره !

وای اگه بدونید چقدر دلم واسه نوشتن تنگ شده !!

امروز اومدم بگم یه چند روزی می خوام برم تعطیلات تابستونی.... احتمالا پنجشنبه می خواییم بریم شمال نی نی رو ببینیم. بعدشم که....

خلاصه یه چند روزی واقعا می رم مرخصی...

با همه تونم مواظب خودتون باشید .. دلم خیلی برای اینجا تنگ می شه...

برامم دعا کنید

 

 

                                             تا بعد

نی نی تولدت مبارک

 

این چند روزه امتحانا حسابی وقتم و گرفته... اصلا وقت نوشتن ندارم.

الآنم فقط اومدم بگم نی نی تولدت مبارک..... هیپ هیپ هوراااااااا..... بالاخره منم  دختر عمه شدم ....  خدا کنه به من بری و عین خود خودم بشی !!!

قشنگه نه؟

می بینید چقدر قشنگه ؟!  یه گل تو دل کویر...

این عکس و یه روز که داشتیم می رفتم دانشگاه گرفتیم.. یادته شبنم؟

شیدا قول می ده !!!!

 

 

    شیدا برای هزارمین بار قول می ده !

 

وای خدایا امان از دست این امتحانا....مردم دیگه ... خسته شدم از وقتی یادمه هی درس خوندم هی امتحان دادم... امروز تازه اولیش بود.. چیزی نمونده فقط 8 تای دیگه !!!
خدایا قول می دم از ترم بعد همه درس هام و به موقع بخونم و نذارم واسه شب امتحان ، سر همه ی کلاس هام حاضر باشم... قول می دم دختر خوبی باشم فقط اولیش خوب بود، به خیر گذشت ، حواست به بقیه باشه !!