شوریده

هرچی که بشه

شوریده

هرچی که بشه

من شیدا شده ام!؟

 

 من شیدا شده ام!

 

 من شیدا شده ام!

 دوست دارمت به قدر تمام دوست نداشتن هایت

 تو را ای آنکه دوست نمی داری مرا به قدر تمام دوست داشتن هایم

 

                                                         و آیا این آغاز جنون من است !؟

                                                                                   من شیدا شده ام!؟

 

                                                                                    شیدا( باروون)

نظرات 9 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 11:15 ب.ظ http://mamazy.persianblog.ir

ای وووووووووو ... این شیدا هه چرا حالا لخته ... شدی که شدی ... خودت و بپوشون دختر ... اون نامحرمه ... چرا چسبیدی بهش ...:D:

محمدرضا چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 11:17 ب.ظ http://mamazy.persianblog.ir

گیس بریده ... حالا تو باید من و تایید کنی ... آره ه ه ه ه ه ه ... اونوقت کی خودت رو تایید میکنه ه ه ه ه ه :D:

محمدرضا چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 11:20 ب.ظ http://mamazy.persianblog.ir

اوهوی ... به افغانی لینک میدی ... منو لینک نمیکنی ؟؟؟‌
جدا که ....

هدیه چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 11:55 ب.ظ

شیدااااااااااااااااا :تعجب... چه خبره؟!
مشکووووکی دختتتتتررررر :)))

هدیه چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 11:55 ب.ظ

دیدی چقده زوووووود اومدم :دی

هدیه چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 11:56 ب.ظ

دوووچت داااالم خانمی... موفق باشی دوست جوووووون :چشمک

هدیه چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 11:57 ب.ظ

راستی یه سوووال... هر کی بخواد شیدا بشه باید بپره بغله یکی؟! :))

هدیه چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 11:57 ب.ظ

اووونم اینجوووری =)) :دی

هدیه چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 11:58 ب.ظ

سی یوووو....
بای تا های دوست جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد