شوریده

هرچی که بشه

شوریده

هرچی که بشه

منو از یاد نبر....

منو از یاد نبر....

 

منو دست باد نده

منو تنها نگذار

رو کلک خیال بنشانم و به فردا ببرم

به اونجا که تنهایی مرده

غم دیگه نیست

به اونجا که همه عاشقن

همه دوست داشته اند و دوست دارند هم را....

منو از یاد نبر   

منو از یاد نبر

                                              ( باروون )

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان جمعه 14 مهر 1385 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام . خوبی .
حرفی ندارم که بزنم . فقط میگم خسته نباشی
بهترین آرزوها را برات دارم

هدیه جمعه 14 مهر 1385 ساعت 01:49 ق.ظ http://thinkandheart.blogfa.com/

سلاااااااااااااااااااام...
شطورررررررررررررری؟؟؟؟؟
خوفی؟؟؟ خوشی؟؟؟ خوش می گذره؟؟؟
من به قولم جامه عمل پوشوندم :تعجب :پی
آررررررررررررره!!!!!!!!!! درسته!!!!!!!!!!!!
:دی من آپ کردماااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عجب خوش قولم خودم نمی دونستم (قدرمو بدون کم برو پشت سرم حرف بزن :چشمک)
خوب منتظرتم زیاااد...
پس زود باش بیا....
واسه نفر اول یه سوپرایز دارم (فقط هم به خودش میگم...)
یااااالااااا بدوووووووووو منتظرتم عزیزم

هدیه جمعه 14 مهر 1385 ساعت 08:12 ب.ظ

تو همیشه اووولی :چشمک (اگه ماه بانو بفهمه....... :ترس)

فلیزپی شنبه 15 مهر 1385 ساعت 02:03 ق.ظ http://talkh-o-shirin.blogsky.com

دست باد!
بعضی وقتا خیلی می چسبه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد