شوریده

هرچی که بشه

شوریده

هرچی که بشه

چه می خواهم؟

 

چه می خواهم؟

 

اینک آن زمان است که شب نوشته هایم رنگ گریه دارند

خواهشی دارم که نمی دانم چیست !
آمدنت، رفتنت، یا حتی ماندنت !
چه می خواهم؟ نمی دانم !
چه دنیای بی رحمیست این دنیا

کلمات ماسیده برلبم، افکار پریشان و درهمم

چه بگویم که ناگفته دارم بی شمار ....

 

                                                      (باروون)

 

 

نمی دونم چرا اینقدر آشفته ام!
چند روز پیش رفتم پیش بابک گیتارم و رد کردم، یه سه تار خریدم، امروزم رفتم کلاس ثبت نام کردم.

.

امروز بهشت زهرا بودم. دلم می خواست یه دل سیر گریه کنم، خیلی جلوی خودممو گرفتم زار نزنم ... چرا؟!

 

چه هیجانی !

چه هیجانی !

 

می گن این طرح تا آخر تابستون هستش آره؟!

وااااای خدایا تابستون هلاک می شیم که !

 

راستی سلاااااام

من برگشتم انگاری. باید از اونایی که بازم منو یادشون نرفت یه تشکر ویژه داشته باشم.

زود زود آپ می کنم. قول میدم !!!