شوریده

هرچی که بشه

شوریده

هرچی که بشه

تمام روزایی که نبودم !!

 

 

        دلم می خواد از اونروز اولی که از اینجا رفتم و بشینم تعریف کنم، اما نمی شه یه چیزایی هست که آدما نمی تونن بگن و جاشون فقط فقط تو دلاشونه.... درسته، من برای خودم می نویسم و همه ی شما لطف می کنید و به حرفام گوش میدید اما خیلی وقتا آدم دلش نمی خواد بعضی حرفا و کارا رو دوباره حتی با خودش مرور کنه.... مگه نه؟

خوب اولین چیزی که باید بگم اینه که نی نی خیلی زشت بود! البته اون موقعی که 10_12 روزش بود، یه ماه بعدش که دوباره دیدمش خیلی بهتر شده بود.

     بعدش این که این سری آخری که رفتم شمال خیلی خوش گذشت جای همه اتون رو یه عالمه خالی کردم...

دیگه......دیگه اینکه تمام  واحدهای این ترم و پاس کردم.... دیگه چیکار کردم؟!!

آهان یادم افتاد....! فکر کنم 9ام بود !! آره پنجشنبه،9/شهریور رفتم کنسرت رضا صادقی.... اونقدر خوب بود که واقعا هرچی بگم کم گفتم... فقط اونایی که رفتن می دونن چقدر خوب بود... یکی مثلا مثل محیا، خبر دارم رفتی، تازشم شیرینی قبولیت یادت نره....!

اینم عکسای نی نی زشته !

arghavan

ببینید دستش اصلا تو دست من معلوم نیست..... آخیییییییییی نی نی دلم برات تنگ شده !

dast

نظرات 6 + ارسال نظر
احسان ولی زاده دوشنبه 27 شهریور 1385 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام خوبی . تو ۲ ماه نبودی توی این ۲ ماه فقط این کارها را انجام دادی.
به هر حال خوشحالم که دوباره وبلاگت راه افتاده
بهترین آرزوها را برات دارم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 شهریور 1385 ساعت 12:24 ب.ظ

کوک سازم نگاهم صدایم
همه تمام شده
فردایم فنا شده
آرزویم آروزی پر فتوحم
ویران شد
آثارم ایمانم مات شد
روزهایم تار شد
خانه ام تنگ شد
جای پای من کم رنگ شد
نه باورم نمی شود ........
یعنی من رفتم ?
آری شهرم گم نشده
تبعیدی بی بازگشت
میهمان دارم من
بشقاب ها خالیست
مورها هستند میهمانان نا خوانده من
بفر مایید
به آنها از جانم دادم
استخوانم مانده ....?
دیگر باورم شد
نیستم تا ضرب زیبای بگیرم از رمان
جسمم داغان است
خانه ام تنگ اما همیشه پر از مهمان است
چه امروز چه فردا ها و چه دورها
تو هم یک روز می آیی
در کمین این دوست

هدیه چهارشنبه 29 شهریور 1385 ساعت 04:33 ب.ظ http://thinkandheart.blogfa.com/

سلااااام....
وااااااااااای خیلی خوشحالم که بر گشتی (:بغل)
شیدا جون جای تو اینجا خالی بود خیلی خیلی
.....................................................................
ایشاالله همیشه به شادی عزیزم...
راستی اینجا هم رضا صادقی کنسرت داره ولی من نمی خوام برم :دی(۲۹ تا ۳۱)
کی قراره شیرینی بده؟؟؟؟ (منم هستما!!!!)
.....................................................................
راستی یه خواهش: این محدودیت نظرت رو بر دار آخه تو هر پست بیشتر از یه دونه نمیشه گذاشت (:ناراحت)
یه چیز دیگه چرا دیگه آنلاین نمیشی؟؟؟ خیلی بی معرفتی :(
منتظرتم عزیزم
بای بای

هدیه پنج‌شنبه 30 شهریور 1385 ساعت 02:28 ق.ظ http://thinkandheart.blogfa.com/

شیدا جونم مرسیییییییییییییییییییییی

اینجوری بهترررررررررررره

علی جمعه 31 شهریور 1385 ساعت 11:43 ق.ظ http://ddn.blogsky.com

سلام
خوش اومدی. منم یه مدتی نبودم مسافرت بودم.
شهره ما که هنوز صادقی نیومده ولی اگه بیاد می رم
راستی منم شمال بودم هوا ابری بود بارونم امد نم کشیدیم
جای همه دوستان خالی
شعرتم غیلی قشنگه
موفق باشی

محیا جمعه 31 شهریور 1385 ساعت 05:00 ب.ظ http://missmahya.persianblog.com

سلام عزیزم.کلی ذوق کردم اسممو تو پستت نوشتی!کم کم دارم معروف می شم.از همین جاها شروع می شه
می رن شبکه ۴ دیگه!خلاصه خیلی مخلصیم.آره خدایی کنسرت خیلی حال داد.خیلی.خدا کنه بازم بزاره!
به من سر بزن .یه اتفاق هایی داره تو وبلاگم میوفته بخونیش بد نیست.منتظرم.
قربونت برم.خدافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد