شوریده

هرچی که بشه

شوریده

هرچی که بشه

حالم اصلا خوب نیست !

حالم اصلا خوب نیست !
به عبارت دیگه کاملا داغونم...

همه ی اتفاقا باید یه دفعه با هم بیافته ! اسباب کشی اجباری و آزار دهنده... نامزد کردن شبنم و کم رنگ شدن خیلی چیزا.... قبول شدن ژیلا و رفتنش به ساری.... این آخریه واقعا نوبر بود.... یه هفتس کارم گریه اس.... اونم یه طوری که خود ژیلا نفهمه... اما امروز دیگه نتونستم خودم و کنترل کنم... بغلش کردم و زدم زیر گریه... از وقتی رفته تا حالا هم جاش واقعا خالیه... با اینکه ژیلا از همه کم حرفتره اما بازم خونه بدون اون سوت و کوره... دارم دق می کنم..... دلم می خواست الآن اینجا بود می زدیم تو سر و کله ی هم..... هییییییییییییییییییییییییییییییی خدای من چقد دلم گرفته......
 شبنم می گه حتما توش یه خیریه اما هرچی هست خدا کنه تا قبل از اینکه دق کنم خودشو نشون بده !

؟!

 

 

 ؟!

 

 و من چه بی پروا در حادثه ی شب جان دادم

 در پیچ و خم جاده ها گم شدم

 ودر میان هزاران خاطره ی فراموش شده محو گشتم

 اینک غرق در

               شهوت

            لذت              

                            و       

                                       حسرتم من

   در سایه روشن امروز پنجه بر خاک می کشم

 

         به دیروز پاک و فردای نا پاک خود چشم دوخته ام

                                                          

                       و من اینگونه باختم هر آنچه داشته ام را !

 

                                               

                                                                                         (باروون)

 

الآنم می خوام شروع کنم به رفتن تا ببینم به کجا می رسم .... ولی این دفعه نباید تنها باشم... واقعا احتیاج به دوتا پا دارم

 

شکر

 

این چند روز که نبودم یه عالمه سرم شلوغ بود....

رفته بودم مشهد... به خودم قول دادم دختر خوبی باشم.....نمی دونم چقد می تونم سر قولم بمونم اما خدا کن نزنم زیرش.... به محض این که اومدم رفتم نامزدی شبنم... جاتون خالی خیلی خوش گذشت... همه چیز عالی بود..... گوش شیطون کر همه چیز خوبه....(اگه خرابش نکنن باز)

 

 

 

شکر

 

 تورا به پاس تمام مهربانیت شکر

و اینک من پرم از آغاز بودن

پرم از رهایی

پرم از پرواز

تورا به پاس تمام بزرگیت شکر

گمگشته ام را یافتم و آن تویی

نه آنگونه که دیگران

من تورا در خود یافتم

تنهایم مگذار که به تو محتاجم

 

                                                                       ( باروون )

 

خسته شدم

خسته شدم دیگه...

 

 

واقعا دیگه نمی دونم به چه زبونی بگم دست از سر من بردار....

خسته شدم دیگه... از این همه بچه بازی از اس ام اس هایی که می فرستی از تمام کارایی که می کنی خسته شدم... عزیز من اگه تو عوض شدی منم عوض شدم.....

نمی دونم چرا می خواهی خودتو گول بزنی... همه چیز بین من و تو تموم شده یک سال و نیمم از این قضیه می گذره... آب رفته به جوب بر نمی گرده.... یه بار بهت فرصت ندادم که فرصت دوباره بخوایی. صد بار بهت فرصت دادم.... آبرو و حیثیتم امید و آرزوهایی که داشتم، از همه مهمتر، اعصاب و روانم و سر این فرصت دادنا از دست دادم.... چیز دیگه ای واسم نمونده..... باور کن دیگه تو ذهنم تو قلبم تو فکرم کسی به اسم مهدی وجود نداره.... دست از سرم بردار... هر سری که زنگ می زنی یا اس ام اس میفرستی تا چند وقت به هم می ریزم دست آخرم باید برم پیش یه مشاور( اگه باور نداری دوره ی درمانم که تموم شد آدرس مرکز مشاوره رو می نویسم همینجا.... خواستی می تونی یه سر بری ببینی تو پروندم چه خبره !).... تو خودت نمی دونی با من چیکار می کنی وقتی به قول خودت می خواهی حالم و به پرسی.... ببین چقد کارت مسخره و بی معنیه که صدای ژیلا هم در اومده...

با این احوال پرسی های مسخرات باید تا چند وقت به زمین و زمان جواب بدم....

مهدی تو رو به حرمت روزایی که با هم بودیم بی خیال شیدا شو.... 

دلم به یه چیز خوشه نخواه که از دستش بدم... خواهش می کنم..... زندگیم داره قشنگ می شه از بینش نبر...

وقتی فهمیدم دیگه مال من نیستی سراغت و نگرفتم... یادته که؟!!
برای هزارمین بار ازت خواهش می کنم دست از سرم بردااااااااار.... من دیگه نمی تونم مال تو باشم.....

ولم کن خواهش می کنم..... نه می خوام خبری ازت داشته باشم نه نشونی

اگه اومدم اینجا نوشتم و حاضر شدم هزار نفر بفهمن که شیدا چشه فقط بخاطر اینه که می دونم هر از گاهی می آیی سر می زنی....

اینکارم دیگه نکن

من شیدا شده ام!؟

 

 من شیدا شده ام!

 

 من شیدا شده ام!

 دوست دارمت به قدر تمام دوست نداشتن هایت

 تو را ای آنکه دوست نمی داری مرا به قدر تمام دوست داشتن هایم

 

                                                         و آیا این آغاز جنون من است !؟

                                                                                   من شیدا شده ام!؟

 

                                                                                    شیدا( باروون)

نفرتی جاوید

  نفرتی جاوید

 

 

دست باد سپردی مرا 

آن زمان که محتاج مهرت بودم

به لبخندی غریب فروختی مرا

و خود می دانی این پاسخ عشقم نبود

عشقی که خالصانه به پایت ریختم

و تو به هیچ فروختی اش

                                               به او

او که با بهار آمد و با خزان رفت

و در آن لحظه، من ماندم و درد عشقی کهنه ، تو و نفرتی که از تمام مردم به دلم ماند

آمدی اما ندانستی که عشق ونفرت با هم سر سازگاری ندارند

                                            اما تو....

تو با تمام خودخواهی های مردانه ات

مرا از عشق محروم کردی و

با تمام رفتار احمقانه ات

نفرت دیرینه ام را باز گرداندی

حالا من مانده ام و تو و نفرتی که در اعماق قلبم ریشه دواده

                                                                                 و

                                                                                       قلبی شکسته

 

                                                                                             (باروون)

 

 

اینو لا به لای نوشته هام جستم تاریخش مال 2/12/83 .... هنوزم سر حرفم هستم ! همین....