شوریده

هرچی که بشه

شوریده

هرچی که بشه

راز و نیاز

یه بار دوبار ده بار...صدبار....اون قدر در می زنم تا درو باز کنی...
اگه درو واسه من باز نکنی اونایی و که دوستشون داری رو می فرستم جلو... همین که درو باز کردی بدو بدو پشت سرشون میام تو...
فهمیدی خدا جونم؟!
حالا هی درو باز نکن...!من که نا امید نمی شم



این روزا یه حال و هوای خاصی دارم... همیشه محرم و دوس داشتم... واسه صدای جرینگ جرینگ زنجیرها...واسه صدای اون تبل گنده ها که دل و می لرزونه... واسه دسته هایی که میآن و می رن و آدمایی که هزار جور نذر و نیاز تو دل شونه و ایمان دارن دعاشون مستجاب می شه....
من نه دنبال دسته راه می افتم نه نذری دارم.... فقط از اینهمه انرژی لذت می برم... مثل بقیه اشک می ریز و دعا می کنم....
میگن دعایی که واسه دیگران باشه زوتر می گیره... پس بیایید همدیگرو دعا کنی....
واقعا به دعاتون احتیاج دارم...
التماس دعا
نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 09:58 ب.ظ http://mamazy.persianblog.ir

کامینگ سون !!! ...!!! Coming Soon !!!
بعدا بهت میام و سر میزنم ... قول [چشمک]... فقط اومدم بگم که : خبر آمد ممزی در راه است ... !!! [نیشخند]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد