شوریده

هرچی که بشه

شوریده

هرچی که بشه

نفرتی جاوید

  نفرتی جاوید

 

 

دست باد سپردی مرا 

آن زمان که محتاج مهرت بودم

به لبخندی غریب فروختی مرا

و خود می دانی این پاسخ عشقم نبود

عشقی که خالصانه به پایت ریختم

و تو به هیچ فروختی اش

                                               به او

او که با بهار آمد و با خزان رفت

و در آن لحظه، من ماندم و درد عشقی کهنه ، تو و نفرتی که از تمام مردم به دلم ماند

آمدی اما ندانستی که عشق ونفرت با هم سر سازگاری ندارند

                                            اما تو....

تو با تمام خودخواهی های مردانه ات

مرا از عشق محروم کردی و

با تمام رفتار احمقانه ات

نفرت دیرینه ام را باز گرداندی

حالا من مانده ام و تو و نفرتی که در اعماق قلبم ریشه دواده

                                                                                 و

                                                                                       قلبی شکسته

 

                                                                                             (باروون)

 

 

اینو لا به لای نوشته هام جستم تاریخش مال 2/12/83 .... هنوزم سر حرفم هستم ! همین....

 

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد رضا جمعه 2 شهریور 1386 ساعت 11:37 ب.ظ http://mamazy.persianblog.ir

اووووووووووووووووووول

محمد رضا جمعه 2 شهریور 1386 ساعت 11:38 ب.ظ http://mamazy.persianblog.ir

چه نفرت خشن انگیز ناکی ... ببینم چرا نمیبخشیش حالا طفلی و ... مگه چیکار کرده بود ... هـــــــــــــــــا؟؟؟؟؟

هدیه دوشنبه 5 شهریور 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://thinkandheart.blogfa.com

تو بخ شدددددددددددددددددددت بی معرفتی :قهههههرررر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 01:11 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1387 ساعت 10:19 ب.ظ

حالا هر کمکی باشه وبتونم انجام بدم دریغ نمیکنم سهیلا .ج.ع

سهیلا.ج.ع سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 02:03 ب.ظ

من درحال حاضر اگه کمکی بتونم بکنم کوتاهی نخواهم کرد سهیلا.ج.ع لطفا این نوشته را ثبت کنید خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد