شوریده

هرچی که بشه

شوریده

هرچی که بشه

شیدا قول می ده !!!!

 

 

    شیدا برای هزارمین بار قول می ده !

 

وای خدایا امان از دست این امتحانا....مردم دیگه ... خسته شدم از وقتی یادمه هی درس خوندم هی امتحان دادم... امروز تازه اولیش بود.. چیزی نمونده فقط 8 تای دیگه !!!
خدایا قول می دم از ترم بعد همه درس هام و به موقع بخونم و نذارم واسه شب امتحان ، سر همه ی کلاس هام حاضر باشم... قول می دم دختر خوبی باشم فقط اولیش خوب بود، به خیر گذشت ، حواست به بقیه باشه !!

نظرات 6 + ارسال نظر
erfanet پنج‌شنبه 1 تیر 1385 ساعت 08:34 ب.ظ http://ss57.blogsky.com

ٍٍسلام دوست گلم
do
doo
doos
doost
doostt
doostta=6ta:-D:-D:)دوستت دارم
من آپم
به امید این که زندگییت در ساحل
خوشبختی لنگر بیاندازد.

علی جمعه 2 تیر 1385 ساعت 05:09 ب.ظ http://soft4mobile.blogsky.com

سلام وبلاگ ساکت و با آرامشی داری ، میشه یک کم در مورد مرگ بنویسی ؟ میخوام نظر همه رو بدونم.

مرجان شنبه 3 تیر 1385 ساعت 06:41 ق.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام شیدا جونم
نازی ! عیبی نداره فصل امتحان هم تموم میشه میره
بقیه رو هم حتما خوب میدی چون دیگه قول دادی خدا هم کمکت می کنه
بازم منتظرتم
بای بای

حامد دوشنبه 5 تیر 1385 ساعت 01:29 ق.ظ http://lidenly.blogfa.com

سلام. خوبی. بابا بیخیال. من برات دعا میکنم همشو خوب بدی. در ضمن از این وعده و وعیدها رو من هم بهودم زیاد دادم و نشون به این نشون که تا ترم آخری هم نتونستم عملی کنم. خوش بکذره

دوست جون سه‌شنبه 20 تیر 1385 ساعت 12:18 ب.ظ

اومدم جوابتو بخونم چشمم افتاد به این مطلب.خیلی با حال همچین گفتی از وقتی یادمه همش امتحان و.. حالا هر کی ندونه فکر می کنه مثلا ما چقد درس می خونیم.همه رو هم که خدارو شکر...راستی خ پرو شدی تا من باشم از این به بعد عکساس هنری برات نگیرم!

من نمی دونم مردم چرا اینقدر بیکارن؟! انگار نه انگار امتحان کلیات دارن و یه صفحه اش هم هنوز نخودن!!
من درس نمی خونم؟! خودت چرا نمی خونی؟
از حرصت هم که شد می گم اون عکس ها که خوب شدن فقط به خاطر گوشی من بود !!
بشین سر درست ببینم .....!

دوست جون سه‌شنبه 20 تیر 1385 ساعت 12:26 ب.ظ

اومدم جوابتو بخونم چشمم افتاد به این مطلبه.خ روت زیاد!همچین گفتی همش باید درس بخونیم که ه کی ندونه فکر می کنه تو چقد ذرس خونی!حالا خوبه که همهرو هم تا اینجا...
راستی خ پرو شدیا تا من باشم از این به بعد برات عکسای هنر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد