شوریده

هرچی که بشه

شوریده

هرچی که بشه

نده آزارم!!

 

    نده آزارم!!

 

من به همراه آنچه از من مانده،
قوطی خالی احساسم،

شیشه ی پر ترکغرورم،
گنجه ای پر زکینه،
تنی مجروح و قلبی پر پینه،
خاطری آزرده،

از تو ای باد، می خواهم

برسانی فریادم

دانه های اشکم

تکه های قلبم به منش!

او که می داند رازم

نغمه ی آوازم

ضریه های سازم!

و بگویی او را

نشکن خلوتم را

نده آزارم

ببر از یادم!!

 

خیلی حرفه به خدا...!
نمی دونم شاید در اینجارو تخته کنم و از این به بعد ننویسم ( البته اینجا!) شاید رفتم یه گوشه و واسه خودم نوشتم...

یه جا که کسی و نشناسم و کسی هم منو نشناسه... یه جا که راحت حرف بزنم... راحت بنویسم... راحت اشک بریزم...!

فعلا که خیلی خرابم....
می دونم دلم نمی آد بعد از این همه مدت شوریده رو تنها بذارم...

شاید واسه " غبار روبی !! " بیام.... می ام به تک تکتون سر می زنم... دلم براتون تنگ می شه...

اصلا دلم نمی خواد برم... تازه حس اونایی که دارن می میرن و مقاومت می کنن و می فهمم...

 مواظب خودتون باشید، موفق باشید و به همه یآرزوهای قشنگتونم برسید..

فاقد شرایط سنی !!

 

 

آدم بعضی وقتا می مونه چکار کنه....

زندگی سخته انگاری....نه؟!  نظر شما چیه؟!

آقا ! یکی اگه مثل من بخواد رو پای خودش واسته، چیکار باید بکنه؟!

خیلی مسخره اس ! امروز زنگ زدم آموزشگاه، ببینم جذب مدرس دارن یا نه...

خانومه همچینی گفت " شما فاقد شرایط سنی هستید" به خودم شک کردم !!! یعنی واقعا هنوز بچه ام؟! نگاه کن چجوری می زنن تو ذوق آدم !!