شوریده

هرچی که بشه

شوریده

هرچی که بشه

اشک حسرت...

 

     از این به بعد می خوام به جز شعرهام چیزایه دیگه ای که این ور اونور می خونم و به نظرم جالب هستن رو هم بنویسم تا شما هم  بخونید بلکه خوشتون بیاد.

 

 

   پیام امروز:

 

                در دنیا چیزی بالاتر از محبت نمی بینم.

                                                                             بتهون

 

 

  ضرب المثل امروز:

 

                        زبان سرخ سر سبز می دهد بر باد     

  The unruly tongue, endangers the whole body..

 

 

  شعر امروز:

              

                          اشک حسرت...

 

                                      

                                       نیاز من، تو رفتی و من باز هم در خلوت خویش گریستم

                                                   و باز هم در گریستن های شبانه، فریاد را در گلویم کشتم.

                                                                من باز هم تنها شدم، تنها چون گذشته و تنها چون همیشه...

 

                                      من در آغاز راه با تو بودن بودم و به پایان راه بی تو بودن رسیدم

                                                    هر آغازی را پایانی است و کاش من آغازی نداشتم وبه این پایان بی پایان نمی رسیدم

                                                                 آرزوهام با رفتن تو مردند و غم هایم جانی تازه گرفتند

 

                                    و لبخندم چون همیشه به اشک پیوست

                                                                       اشک حسرت

                                                                                       حسرت بار دیگر در کنارت بودن.... 

                                 

                                                                                                                             ( باروون )

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد