شوریده

هرچی که بشه

شوریده

هرچی که بشه

همراه من...

   پیام امروز:

                      

                 در زندگی، ثروت حقیقی مهربانی است

             و بینوایی حقیقی خودخواهی...

                                                                                                                     وینه

 

   ضرب المثل امروز:

 

                                تاج بزرگی نماند به کس ...

Every dog has his day…

 

  نوشته ی امروز:

 

                         همراه من...

        دلم تنگ است و می گریم،

        آسمان هم همراه من است و با من می گرید

       غمگینم،

        تنها و خسته

       آسمان هم نالان است و همراه من،

       فریادم شنیدنی نیست آن را به آسمان می سپارم و سخت می غرد...

       به تو نیاز دارم و تنها امیدم به توست

       آسمان قلبم را تو روشنی بخشیدی

       تو ستاره ای هستی به تابندگی خورشید...

 

     من عاشقی تنها هستم

     اما نه، من تنها نیستم

     آسمان همراه من است

     من تنها نیستم،

     من عاشقم،

     عاشق زیبایی عشق،

     عاشق طراوت و تازگی کهنگی ناپذیرعشقی زیبا،

     من عاشقم،

    عاشق دردهای عشق،

     گرچه عاشقی آسون نیست، اما من عاشقم

                                                    عاشق تو!!....

                                                                                       ( باروون )

 

  سوال امروز:

 

             اگه می توانستی چیزی را در زندگی کسی که در گذشته است تغییردهی، چه چیزی را در زندگی چه کسی تغییر می دادی ؟

 

برای جواب سوال یه چند لحظه ای با روحت تنها باش. جواب این سوال ها می تونه جواب ترس ها و باورها و امید های روحت باشه...( اگر های روح - اولین مک فارلین )

                                                                   

  پیشنهاد امروز

                      واسه امروز پیشنهادی ندارم، پیشنهاد تو چیه؟!

 

 

                                                                                              

                                                                                        تا بعد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد