شوریده

هرچی که بشه

شوریده

هرچی که بشه

از تو

   پیام امروز:

                      

                 جهان فقط چیزهایی را به ما می دهد،

              که باور داریم می توانیم داشته باشیم

                                                                                                                     چوپرا

 

   ضرب المثل امروز:

 

                                از دل برود هر آنکه از دیده رود ...

   Out of sight, out of mind …

 

  نوشته ی امروز:

 

                        از تو...

   من از عشق گفتم و از عاشق شدن،

   از سرخی گل  و  از آبی آسمان،

   از دریایی بی کران،

   من از عشق گفتم و از معشوق،

   از دل بی تاب عاشق،

   و اما همه رندانه به من خندیدند...

   خیلی چیزها برای گفتن مانده بود....

   من از وفای یار گفتم و از تو،

   تو این دنیا  بی رحم ،

   من از عشق راستین گفتم و از تو...

   باز هم همه خندیدند

   دستی بین ما فاصله انداخت و من برای گفتن چه داشتم؟

   بازهم همه می خندند و من...

                                                                                (   باروون )

 

   سوال امروز:

 

     اگه قرار باشه بهشت شبیه خانه ی یکی از دوستات باشه، خانه ی کدام دوستت را انتخاب می کنی؟

 

برای جواب سوال یه چند لحظه ای با روحت تنها باش. جواب این سوال ها می تونه جواب ترس ها و باورها و امید های روحت باشه...( کتاب اگر های روح - اولین مک فارلین )

                                                                   

  پیشنهاد امروز

                      ببینم حالا که اومدی نمی خوای یه نظر بدی؟؟!

 

 

                                                                                              

                                                                                        تا بعد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد