شوریده

هرچی که بشه

شوریده

هرچی که بشه

اون روزااااا

 

          اون روزا

  نمی دونم امروز چندمین روزیه که دلم حسابی گرفته،

  کنار پنجره ی اتاقم می شینم و به دور دورا زل می زنم....

  روزایی که یادم نیست کی بود اما می دونم خیلی ازشون گذشته...

  آره خیلی از اون روزایی که می گفتی دیوونه ام شدی گذشته

  از اون روزایی که تو رو نداشتم و یه عالمه دوستت داشتم...

  روزای قشنگ بود یادته؟

  اما حالا چی؟!

  هیچی جز یه مشت خاطره ی غبار گرفته....

  می خوام تا ابد تنها باشم...

  کوچه ی ما آخرش بن بسته

 

                                                                                            تا بعد

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آریانا شنبه 27 اسفند 1384 ساعت 05:16 ب.ظ http://firedream.blogsky.com

کاش دنیا ارزش انسانها را بیشتر درک می کرد...گلایه نمی کنم اما خیلی تاریکم...آریانا

همیشه نوری هست که تاریکی و از بین ببره....
بگردی پیداش می کنی
مرسی که به من سر زدی... بازم بیا و سکوت تنهایی من و بشکن...
وبلاگ جالبی داری...
موفق باشی


تا بعد

[ بدون نام ] یکشنبه 28 اسفند 1384 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.bitadaghestani2005.blogsky.com

سلام مرسی از اینکه به وبلاگه من سر زدی بازم از این کارا بکن و منو از تنهایی در بیار ...در ضمن وبلاگت خیلی قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد