شوریده

هرچی که بشه

شوریده

هرچی که بشه

غنچه وش در هوا یت

سلام دلفین عشق

چطوری؟خیلی وقت بود اینجوری دلم برات تنگ نشده بود!!!!!

از کلاس اومدم خیلی خستم بعد از کلاس  با ماشین کلی کار کردم

مرد  و حرفش................

نمیخواستم بیام ولی اومدم  چون میدونم.................

الان که دارم مینویسم   احتمالا از دانشگاه رسیدی

خسته نباشی دلفین.نمیدونم از اسم جدیدت خوشت میاد یا نه؟

ولی هر  چی هست دلیلی داره    :د        بعدن میگم

خوب برم سره اصله مطلب

کلی خوشحالم ارامشه  عجیبی دارم  شیدا از خدا سره نماز

خواستم خیلی  قشنگه..................تقریبا

تقریبا  ۹۰٪ مهدیت  دانلود شده.سیستم ری استور ساله ۸۲  تقریبا

تموم شده.دارم کم کم تمرین میکنم تا اومدی تپق نزنم

احتمالن دوره کدم زود تموم میشه.از ۹ اردیبهشت  مرخصی میدن

اگر بگی میگیرم؟

حاله کلیم خیلی خوبه.خدارو  خیلی خفن شکر   :د

باباایت خیلی خسته اس ولی نه روحی

   مهدیه  شیدا........................................مهدی

دانلود:۱۰۰٪  کامپیلیت

تا چنین در خروشم   راز خویش از که پوشم؟

طبل توفان عشقت    پر هیاهوست.ای دوست!

شور بی طاقتی ها     نیست در سینه گنجا

پیرهن نه.که بر تن     می درم پوست.ای دوست!

سیمین

دوست داره  دلفین  عشق

راستی.......امضا مم  عوض شده مثله همه چیز........

با اسمت شروع  میشه   با اسمت  تموم میشه

دوست دارم..............................................تا ابد

منتظرم.....................................................

تا  بعد

خبرش  برسه خواهشن.....