شوریده

هرچی که بشه

شوریده

هرچی که بشه

من باهات قهرم

هییییییییییی

من باهات قهرما مثل اینکه یادت رفته !!!!

دلفینم خودتی !!!

 

تو آدم بشو نیستی ؟؟!!

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 11 خرداد 1385 ساعت 09:57 ب.ظ http://ddn.blogsky.com

رهایی قشنگه حتی رهایی از عشق و دوست داشتن...!!!!!
این حرفه تو بود
واقعیتش تاحالا احساستو نداشتم.احساس رها شدن از عشق.که بگم زیباست یا نه
ولی اینو می تونم بگم که بدونه احساسم. بدون او. نمی تونم رها باشم.رها از زیبایی هایی که با دوست داشتن خودشونو نشون می دن
یا حق!

زهرا چهارشنبه 7 تیر 1385 ساعت 11:00 ق.ظ

بی تو شبی باز از آن کوچه گذشتم همه تن چشم خیره شدم به دنبال تو گشتم شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم شدم اون عاشق دیوونه که بودم در این روز امد باز اما من به چه حالی از آن کوچه گذشتم.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد